Attestasiya ilə bağlı Elşən Qafarovdan açıqlama


Son vaxtlar Respublika müəllimlərindən saytımıza Müəllimlərin attestasiyası ilə bağlı bir çox suallar gəlib. Biz də sualları cavablamaq üçün, təhsil eksperti Elşən Qafarova müraciət etdik. Hal-hazırda verdiyimiz sualları və aldığımız cavabları oxucularımıza təqdim edirik. 1.Attestasiyanın yekun nəticələrinə görə, aşağı göstəricilərə malik müəllim işdən azad edilməlidir, yoxsa əlavə təkmilləşmə kurslarında gondərilərək təkrar şans verilməlidir? ---Dediyimiz kimi müəllimlər göstərdikləri ümumi nəticəyə görə A,B,C,D qruplarına bölünür. Maksimum həddin 81%- 100% nəticə göstərənlər A, 61%-80% nəticə göstərənlər B qrupuna ,31%-60% nəticə göstərənlər C qrupuna daxil edilə bilər.( BU mənim fikrimdir). D qrupuna daxil olacaq 0%-30% müəllimlərlə müddətsiz əmək müqaviləsi ləqv edilir. Atesstasiyanın başlanmasından ən azı 1 il öncə hər bir mərhələnin müddəti , keçirilmə şərtləri ,qaydaları,nəticələrin hesablanma forması dəqiq elan edilməlidir ki, müəllimlər Diaqnostik Qiymətləndirmə zamanı olduğu kimi aldadılmasınlar. 2.Attestasiyada istifadə olunacaq suallar əvvəlcədən hazırlaşmaq üçün müəllimlərə təqdim olunmalıdır, yoxsa "muəllim öz fənnini bilməlidir" prinsipini əsas gətirərək hazırlıqsız olaraq imtahan edilməlidir? Dediyimiz kimi DQ-ni keçirərkən buraxilmış kobud səhvlər buraxılmamalıdır. Bu səhvlərdən biri də müəllimlərin ixtisas adı altında fənn bilimlərinin , peşə bilimləri ilə qarışıq salınması oldu.Təhsil Nazirliyi attestasiyada düşəcək mövzuları, bunlarla bağlı test və ya aşıq sualları attestasiyanın keçirilməsi haqqında məlumata qədər çap etməli, və vəsaitlər əlçatan olmalıdır.Yəni attestasiyada düşəcək mövzularla bağlı məlumatlar , açıq və qapalı testlər atesstasiyanın keçirilməsindən ən azı 10 ay öncə çap edilib satışa çıxarılmalıdır. 3.Fənn suallari verilməsə belə, kurikulum və İKT sualları öncədən təqdim olunmalidirmi? Dediyim kimi atesstasiyada düşəcək suallar deyil ,mövzuların adları , açıq və qapalı test nümunələri çap oluna bilər. Tibb sahəsində olduğa kimi konkret sualların müəllimlərə açıqlanması texniki cəhətdən mümkün deyil və düzgün deyil. Diaqnostik Qiymətləndirmənin nəticələri vasitəsi ilə müəllimlərə qarşı olan səriştəsiz addımların nəticəsi bu sahədə işləyən təhsil işçilərini atesstasiyanın necə keçirilməsi, onunda nəticələrindinin müəllimlər üçün bir kabusa çevriləcəyindən irəli gələn narahatçılıqlar qəbuledilən və başa düşüləndir. Yaranmış vəziyyətlə bağlı fikir və təkliflərimi sizinlə bölüşməyə qərar verdim. Əvvəla təhsil işçilərinin attestasiyasını keçirmədən təhsilimizi düşdüyü anlaşmaz vəziyyətdən qurtarmaq mümkün deyil.2014-2017-ci illəri əhatə edən Diaqnostik Qiymətləndirmənin nəticələrindən düzgün istifadə edilməməsi, nəticədə 150 000-lik müəllim ordusunun incik salınması onu deməyə imkan verir ki , 2018-ci ildə attestasiayanın keçirilməsi inandırıcı görünmür. Əgər atesstasiya keçirilərsə bu ən yaxşı halda 2019-cu ildə keçiriləcək. Baş verənlər təsdiq etdi ki, Təhsil Nazirliyi nəinki, atesstasiyanı , hətta müəllimlərin işə qəbulu və ya direktorların işə qəbulu müsabiqəsini şəvvaf həyata keçirtmək iqtidarında deyil. Bu prosesin( aşağıda göstərdiyim 1-5 bənlərini) DİM-ə tapşırılması daha doğru addım olardı. Müəllimlərin atesstasiyasının keçirilməsinin formatı ilə bağlı fikirlərimi sizə təqdim edirəm . Təhsil sahəsində son illərdə baş verənlər atestasiyasını qaçılmaz edib. Əmək Məcəlləsinin 65-ci maddəsində işçilərin atestasiyadan keçməsi işəgötürənin müfaviq əmri ilə yaradılmış komissiya tərəfindən həyata keçirilməsi tövsiyyə edilirsə , Təhsil Nazirliyinin Əsasnaməsinin 8.36-cı bəndindində isə təhsilverənlərin atestasiyasının keçirilməsi Təhsil Nazirliyinin vəzifəsi kimi göstərilmişdir. Əmək Məcəlləsində həmin maddədə təhsil işçiləri istisna olmaqla əlavə edilməlidir. 2014-2017-ci illərdə keçirilmiş Diaqnostik Qiymətləndirmənin nəticələri analiz olunmalı 30%-dən aşağı bal toplayan müəllimlərin faizi bəlli olmalıdır. Atestasiya 2018 ci ilin fevralında elan olunarsa 2019-cu ilin mart-iyun aylarında keçirtmək olar.Atestasiyanı aşağıdakı istuqamətlər və mərhələr üzrə keçirtmək lazım gələcək : 1.Müəllimlərin pedaqoji və psixoloji bilikləri 2. Müəllimlərin yeni təlim texnalogiyaları ( kurikulum),İKT haqqında bilikləri 3. Müəllimlərin fənn bilikləri 4.Məntiq və dünyagörüş. 5. Müəllimlərin yazı vərdişləri ( esse) 6. Müəllimin pedaqoji fəaliyyətinin təhlili I-IV mərhələləri DİM test üsulu ilə , V mərhələni yazılı şəkildə həyata keçirilə bilər. 6. Müəllimin pedaqoji fəaliyyətinin təhlili isə məktəbdə və RTŞ tərəfindən həyat keçirilir. 6.1. Müəllimin dərs dediyi siniflərdə təhsilalanların atestasiyasının nəticələri. 6.2. Müəllimin dərs dediyi siniflərdə RTŞ tərəfindən keçiriləcək ildə 2 dəfədən az olmayaraq seçmə üsul ilə keçirilən manitorinqlərin nəticələri. 6.3.Məktəb direktorunun yerli həmkarlar komitəsi ilə birlikdə hazırladığı müəllimin pedaqoji xasiyyətnaməsi. 6.4. Müəllimin Təhsil Nazirliyinin xətii ilə keçirilən müxtəlif yerli və beynəlxalq seminar və təlimlərdə,müsabiqələrdə iştirakı. 6.5.Müəllimin dövri KİV-də təhsil ilə bağlı araşdırmaçı məqalələrinin olması 6.6.Müəllimin elmi naliyyətləri ,fəxri adları. 6.7. Müəllimin şagirdlərinin yerli və beynəlxalq olimpiyadalarda ,müsabiqələrdə iştirakı ,naliyyətləri. 6.8. Müəllimin dərslik və ya metodik vəsait müəllifi olması 6.9. Müəllimin İKT naliyyətlərindən praktik istifadə bacaqığı. 6.10 . Müəllimin Yeni Təlim Texnalogiyalarını tətbiqi bacarıqları Atestasiyadan kecən müəllimlərin müxtəlif mərhələlər üzrə qiymətləndirmə mexanizmləri hazırlanmalı ,nəticə olaraq müəllimlər 4 –A,B,C,D kateqoriyarına bölünməlidir. Bu kateqoriyalar həm də müəllimin əmək haqqının stimullaşdırılması üçün əsas mexanizm olmalıdır. D kateqoriyalı müəllimlərlə müddətsiz əmək müqaviləsi ləğv edilməlidir ( işinə davam etmək istəyənlərə ehtiyac olan vakansiyalar üzrə 1 il şans verilə bilər). A kateqoriyalı müəllimlər yalnız 3 il bu kateqoriya ilə işləyə bilərlər. B və C kateqoriyalı müəllimlər də 3 il bu kateqoriyada işləyə bilərlər. Amma hər il imtahan verib B-dən A-ya , C-dən –B-yə kateqoriyasını yüksətmək imkanı müəllimlərə imkan yaradılmalıdır.. Əmək məcəlləsinin 66-cı maddəsində “eyni vəzifədə (peşədə) azı üç dəfə attestasiya olunaraq tutduğu vəzifəyə uyğun olduğu müəyyən edilmiş işçilər” cümləsində “ təhsil işçiləri istisna olmaqla “ düzəlişi edilməlidir. Atestasiya zamanı İbtidai sinif müəllimləri,Riyaziyyat-İnformatika,Təbiət və Texniki fənn müəllimlərinə tələblər daha ciddi qoyulması səmərəli olardı.( Eyni zamanda həmin ixtisaslı müəllimlərin əmək haqqının digər müəllimlərin əmək haqqından 15% artıq olması da bu səmərəliliyin məntiqi əsası olardı ) Hər birinizin fikir və təklifini hörmət və maraqla dinləməyə hazıram
Baxıldı: 1286 .
ETİKETLƏR :
Şərhler
Adınız :
E-Mail :
Başlıq :
Şərhiniz :
Təhlükəsizlik kodu :
Dəyiştir  
Ümumi 0 yorum. Bütün Şərhləri oxumaq üçün daxil olun.
Digər CƏMİYYƏT xəbərləri
HAVA MƏLUMATİ
Köşə Yazarları
 ‹ 
 › 
Arxiv Axtar
- -
Sorğu
Saytimizda testler gormek isteyirsinizmi?
a) Beli
b) xeyir
c) ela olar

m
GÜNDEM
Kecid linki ucun
Kecid linki ucun
Kecid linki ucun
İDMAN
Kecid linki ucun
Kecid linki ucun
Kecid linki ucun
SİYASƏT
Kecid linki ucun
Kecid linki ucun
TƏHSİL
Kecid linki ucun
Kecid linki ucun
Kecid linki ucun
DÜNYA
Kecid linki ucun
Kecid linki ucun
Kecid linki ucun
waplog
© Copyright 2013 Bu sayt Serverin.Biz İnternet Provayderi tərəfindən yazılıb.